loading...
ایران بکس
moin بازدید : 101 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)

 

             l اموزش فتوشاپ هر هفه یک الی 3 قسمت در سایت گذاشته میشود l

                         lاین اموزش ویدئو ای بوده و با کیفیت  کاملا بالا lHD

 

فتوشاپ یکی از معروف ترین برنامه های ویرایش عکس که توسط شرکت Adobeساخته شده است که ما برای شما اموز فتوشاپ نسخه Adobe Photoshop CS6 اماده کردیم که در این اموزش می پردازیم به ساخت یک تصویر وافکت گذاری مختلف روی ان این اموزش ویدئو ای بوده است و با کیفیت کاملا خوب HDو اختصاصی تیم شاهکار دانلود میباشد که این اموزش هرهفته یک الی سه قسمت برای شم دوستان گذاشته میشود.

moin بازدید : 60 یکشنبه 17 دی 1391 نظرات (0)

 

 

بازی نینجای میوه یا همان Fruit Ninja یک بازی زیبا، سرگرم کننده و آبدار اکشن است که شما به عنوان یک نینجا به جنگ میوه ها می روید و با ضربه زدن، آن ها را به چند قسمت تبدیل می کنید اما در این میان باید حواس خود را همچون یک نینجای ماهر به بمب هایی که در میان میوه ها به بالا پرتاب می شوند جمع کنید چون با ضربه زدن به آن ها کار آب میوه گیری شما به اتمام می رسد.

Admin بازدید : 52 شنبه 16 دی 1391 نظرات (0)

 

با شرکت در بازی سه بعدی ۳D X WaterMan جنگ بین آب و آتش را تجربه کنید و ببینید که کدام یک پیروز است. به عنوان پادشاه آب ها به جنگ با نیروهای آتش و اهریمنی بروید و سرزمینتان را از جنگ و نابودی نجات دهید. تلاش کنید که در این مبارزات پیروز شوید چون سرنوشت همه در دستان شماست.

Admin بازدید : 190 شنبه 16 دی 1391 نظرات (0)

 

 

نام بازی: The War Z
پلتفورم : pc
ژانر: MMOFPS/3D/3rd Person / Survival Horror
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
ناشر: Arktos Entertainment
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Hammerpoint Interactive
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

The War Z یک بازی زیبا با ژانر ترسناک است که پلیر در آن با زمبی هایی مواجه می شود که به ظاهر ترسناک تر به نظر می رسند.البته ناگفته نماند که این حس به علت خشکی بیش از حد بازی است و طراحی کرکتر های در این امر حدود 50 درصد اعمال شده است.

Admin بازدید : 46 شنبه 16 دی 1391 نظرات (0)

 

 

شاید بار ها و بارها برای شما هم پیش آمده که خواسته اید برای سایت یا وبلاگ خود یا حتی وب سایت و قالب های که طراحی می نمایید فایل های فلش و یا به اصطلاح بنرهای متحرک و یا ثابتی را طراحی نموده اما دانش لازم برای ایجاد این بنرها و کار با نرم افزارهای حرفه ای و حجیمی همچون ماکرو مدیا فلش، فوتوشاپ و ... را نداشته و برای رفع نیاز خود مجبور به مراجعه به گرافیست های حرفه ای شده و هزینه های گزافی را پرداخت می نمایید. ولی اکنون باز هم گروه شاهکار دانلود قصد دارد تا برای شما عزیزان نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی را ارائه نموده که با استفاده از آن و بدون داشتن هرگونه تجربه و مهارت خاصی بتوانید بنر های ثابت و متحرک زیبا و کاملا حرفه ای را طراحی کرده و از آن ها برای مقاصد خود استفاده نمایید.

Admin بازدید : 30 شنبه 16 دی 1391 نظرات (0)

 

 


AceMoney 
نرم افزاری عالی برای مدیریت امور مالی شخصی و خانگی است به سادگی و آسانی هرچه تمام تر می باشد. این نرم افزار حتی میتواند برای کسب و کارهای کوچک به عنوان نرم افزار حسابداری مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار دارای چند نوع حساب کاربری (account) از پیش تنظیم شده است مانند حساب های مربوط به پس انداز ، وام ، بدهی ، چک ها و کارت های الکترونیکی که کاربر برای استفاده از آنها نیز به تنظیمات نخواهد داشت و فقط بایستی به ورود اطلاعات اقدام کند. البته این نرم افزار میتواند حساب کاربری مخصوص برای کاربر را نیز ایجاد کند تا اگر کاربری نیاز به حساب کاربری ویژه ای داشت ، خود به تنظیم آن اقدام کند. این نرم افزار برای مصرف و مدیریت بودجه و حقوق (Home budget management) نیز امکانات ویژه ای دارد. دارای ۱۰۰ دسته بندی مختلف برای مصرف بودجه و هزینه است و میتوانید با اختصاص هرمقدار بودجه برای هرکاری ، هزینه ها را کنترل کنید. قابلیت جالب دیگر این نرم افزار مشاهده و دریافت اطلاعات نرخ ارز بیش از ۱۵۰ کشور جهان به صورت زنده و از طریق اینترنت می باشد. باتوجه به دسته بندی های نرم افزار ، شما میتوانید هزینه هایی که بابت هر کاری انجام داده اید را در نرم افزار وارد کنید تا در هر زمان بتوانید هزینه هایی که برای مثال صرف غذا کرده اید را بررسی کنید و فاکتورهای مختلف را ایجاد کنید. یا میتوانید ببینید از چه زمینه ای درآمد کسب کرده اید و راه های مختلف کسب درآمد و میزان درامدتان را مشاهده نمایید. این نرم افزار همانطور که ذکر شد میتواند به عنوان یک نرم افزار حسابداری کوچک نیز مورد استفاده قرار گیرد. 

Admin بازدید : 124 شنبه 16 دی 1391 نظرات (0)

 

 

نسخه جدید بازی Angry Birds Star Wars عرضه شد. داستان بازی زیبای Angry Birds Star Wars این است که پرندگان خشمگین داستان ما در فضا به دنبال تخم های خود هستند. آنها مجبور شدند با سربازان فضایی به جنگ خوکهای بد بروند. سبک این بازی همانند همیشه است اما شخصیت های جدید را مشاهده خواهید کرد که یکی از دیگری خشمگین تر و قدرتمند تر است. 

Admin بازدید : 41 شنبه 16 دی 1391 نظرات (0)

 

 

بازی Multiponk یک سرگرمی چند نفره و جالب است که می‌تواند شما و دوستانتان را در کنار یکدیگر سرگرم نماید. ایده‌ی بازی همانند بازی پینگ‌پنگ‌های دو نفره است که در آن نباید بگذارید توپ از سمت شما رد شود، در این بازی هم چند توپ در میان زمین رها می‌شود و سپس پس از برخورد با جسم قرار داده شده در وسط زمین به‌طور شانسی به یک طرف پرت می‌شود و بازیکنان نباید اجازه دهند توپ وارد دروازه‌ آنان شود. 

moin بازدید : 37 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)

 

 

Microsoft Games for Windows نرم افزاری جهت ارائه ی سرویس آنلاین برای بازی های Multiplayer که گیمر های PC را به شبکه LIVE متصل می کند می باشد. این نرم افزار به صورت رایگان می باشد و از قابلیت های آن می توان به کسب Achievement های آنلاین بازی ها ، Matchmaking ، چت صوتی با دوستان ، بازی کردن آنلاین به صورت همزمان بین PC و x360 البته در بازی هایی که این قابلیت را پشتیبانی کنند و … می باشد.

moin بازدید : 9 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)
 
اين نرم افزار بهترين و تازه ترين برنامه ها در هر رده ايي را برايتان گلچين مي کند و نشان مي دهد.يکي ديگر از امکتات جذاب اين مارکت پيدا کردن برنامه ها بر اساس سليقه شما است، در واقع شما با وارد کردن مشخصات برنامه اي که به دنبال آن مي گرديد در "best app marker" آن را سريعتر پيدا خواهيد کرد.

تعداد صفحات : 28

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 278
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 90
  • بازدید ماه : 333
  • بازدید سال : 4,445
  • بازدید کلی : 171,720