loading...
ایران بکس
Admin بازدید : 533 شنبه 04 آذر 1391 نظرات (0)

 

ندای وظیفه: بلک آپس ۲ (به انگلیسی: Call of Duty: Black Ops 2) یک بازی ویدیویی در سبک تیراندازی اول شخص است که  در ۱۳ نوامبر ۲۰۱۲ توسط شرکت اکتیویژن برای پلی‌استیشن ۳، ایکس‌باکس ۳۶۰ و ویندوز منتشر شد.بلک اپس ۲ نهمین قسمت از سری بازی‌های ندای وظیفه و داستان آن به دو بخش تقسیم شده‌است، بخش نخست ادامهٔ وقایع بلک اپس را دنبال می‌کند و بخش دوم در سال ۲۰۲۵ زمانی که سلاح‌های پیشرفته به وجود آمده‌است، رخ می‌دهد.

بلک آپس اولین بازی از مجموعه بازی های ندای وظیفه است که دارای تکنولوژی تسلیحاتی آینده بوده و همچنین برای اولین بار در این مجموعه، داستان بازی به چندین شاخه تقسیم می شود که کاربر می تواند یکی از آن ها را انتخاب کند و ادامه دهد. همچنین بازی دارای قابلیت نمایش سه بعدی است. یک بازی معادل برای آن بنام ندای وظیفه: دی کلسیفاید همزمان برای پلی استیشن ویتا ارائه خواهد شد.

 

خلاصه

نقش آفرینان و زمینه ی بازی

مبارزه ی تک نفره دارای دو داستان بهم مرتبط است: اولین داستان در سال های دهه ی ۱۹۷۰ تا ۱۹۸۰ رخ می دهد و داستان دیگر در سال ۲۰۲۵٫ قهرمان بازی های بلک آپس، الکس میسون بعنوان قهرمان داستان در بخش جنگ سرد مجددا نقش آفرینی خواهد کرد، و در آنجا در جنگ های واسطه ای برای ایالات متحده ی امریکا در جنگ سرد می جنگد. محل های مشخص برای این بخش از بازی عبارتند از: محل های متعددی در امریکای مرکزی، افغانستان در زمان تهاجم شوروی و آنگولا. در این بخش از بازی ، همچنین شاهد ظهور رسوایی دشمن اولیه ی بازی ، رائول منندز خواهیم بود. رائول ، یک نارکو-تروریست با اصلیت نیکاراگوئه و رهبر “کوردیس دای” است. کوردیس دای یک جنبش مردمی است که بعنوان قهرمانان قربانی های نابرابری اقتصادی گرامی داشته می شود. دوست و همکار میسون با نام فرانک وود نیز بر میگردد و داستان را در قسمت مربوط به سال ۲۰۲۵ روایت می کند. در قسمت ۲۰۲۵ بازی، پسر الکس میسون با نام دیوید در نقش اول بازی می کند. هنگامیکه بورس سهام چین توسط یک حمله ی سایبری فلج می شود، چین صادرات عناصر زمینی کمیاب را تحریم می کند که اینکار منجر به یک جنگ سرد جدید بین چین و امریکا می شود. در این برهه ی زمانی، جنگ بوسیله ی ربات ها، جنگ افزار سایبری، وسیله های بدون سرنشین و سایر تکنولوژی های آینده ای انجام می گیرد. در این شرایط ، منندز سعی می کند تا با تحریک درگیری بین طرفین ، یک جنگ تمام عیار را براه اندازد. محل های شناخته شده برای این قسمت از بازی عبارتند از: لس آنجلس، سنگاپور، سوکوترا و یمن.

زامبی ها

تریارک تایید کرده است که بخش زامبی ها در بازی بلک آپس II مجددا خواهد بود و مبارزات خاص خود را خواهد داشت. این قسمت در بازی های ندای وظیفه : جهان در جنگ و ندای وظیفه: بلک آپس I نیز وجود داشت. این برای سومین بار است که زامبی ها در بازی ندای وظیفه ظاهر می شوند و اولین بار است که دارای کمپین مجزا در کنار داستان اصلی بازی هستند. تریارک همچنین تایید کرده است که بخش زامبی از موتور چند نفره استفاده خواهد کرد تا یک تجربه ی جمعی عمیق تر در کنار اشکال جدید بازی ایجاد شود. همچنین تایید شده که بخش زامبی دارای قابلیت بازی co-op 8 نفره خواهد بود. این قابلیت آنلاین co-op، در بازی های ندای وظیفه : جان در جنگ و ندای وظیفه: بلک آپس I برای فقط ۴ نفر بود. تریارک در آگوست ۲۰۱۲ اعلام کرد که Nuketown بصورت یک نقشه ی زامبی برای آنهایی که نسخه یدشوار و کر پکج بلک آپس II را می خرند بازسازی خواهد شد. در ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۲ ، تریلیر زامبی رونمایی و نیز سه مدل بازی جدید تایید شد که عبارتند از: مدل ترانزیت که ترکیبی از چندین نقشه در یک بازی است و برای گردش در اطراف باید سوار یک اتوبوس شد، سروایوال (زنده ماندن) ، که مدل اولیه از بازی های ندای وظیفه : جان در جنگ و ندای وظیفه: بلک آپس I بوده و بازیکن در آن باید تا حد ممکن زنده بماند و مورد سوم گریف است که در آن ۴ نفر در برابر ۴ نفر در برابر زامبی ها خواهند بود. گرچه سبک زامبی تایید شده است ، ولی هنوز معلوم نشده که آیا این مبارزه بشکل مدل ترانزیت است یا اینکه این مبارزه و مدل ترانزیت دو شکل کاملا مجزا هستند. در ۲۸ اکتبر ۲۰۱۲، یک مدل بازی جدید با نام آلوده شده معرفی شد که در آن اگر بازیکن توسط زامبی کشته شود، تبدیل به زامبی می شود.

ساخت

مدیر اجرایی اکتیویژن بلیزارد ، روبرت کوتیچ در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۱ اعلام کرد که یک بازی ندای وظیفه ی جدید برای انتشار در سال ۲۰۱۲ در حال ساخت است و جدیدترین بازی از این مجموعه خواهد بود. بازی بطور رسمی توسط اکتیویژن در طی گزارش درامد های سه ماهه ی چهارم در ۹ فوریه ی ۲۰۱۲ تایید شد و اکتیویژن قول داد که این بازی دارای “ابداعات چشمگیری” خواهد بود.

حداقل سیستم لازم برای اجرای بازی

سیستم عامل: ویندوز ویستا (سرویس پک دو) یا ویندوز ۷

پردازنده: Intel Core2 Duo E8200 2.66 GHz یا AMD Phenom X3 8750 2.4 GHz

حافظه: GB 2 برای سیستم عامل ۳۲ بیتی یا GB 4 برای سیستم عامل ۶۴ بیتی

Deluxe Edition features:

Nuketown 2025 Bonus Map – Relive the close quarters chaos of this
classic fan-favorite map re-imagined in a 1960s visionary depiction of
the  model home of the future.

Nuketown Zombies Bonus Map – Battle hordes of Zombies in this beloved
1960s nuclear neighborhood.

 نکته: این بازی روی سیستم عامل ویندوز XP قابل اجرا نمی باشد.

در هنگام دانلود، استخراج و نصب آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

طریقه ی نصب و فعال سازی:

بعد از دانلود و استخراج هر ۱۵ بخش فایل iso را روی یک درایو مجازی مونت نمایید و اقدام به نصب نمایید بعد از نصب محتویات پوشه ی SKIDROW را کپی کرده و در پوشه ای که بازی نصب شده است بریزید (با فایل های قبلی جایگزین کنید) این فایل ها را در آنتی ویروس خود اطمینان سازی کنید بازی را در Firewall خود بلاک کنید  نرم افزار Steam را نصب کنید.

لازم نیست نرم افزار Steam در هنگام بازی باز باشد و با آپدیت شود فقط آن را از همین پست دانلود و نصب کنید.

Crack Fix جدید را نیز از همین پست دانلود کنید و محتویاتش را داخل پوشه ای که بازی نصب شده است بریزید(با فایل های قبلی جایگزین کنید)

این ارور ها قابل رفع می باشند:

call of duty… has stopped working

Error during initialization:
Unhandled exception caught

توقف بازی

 

 

 

سیستم مورد نیاز بازی :

OSWindows Vista SP2 or Windows 7

CPU : Intel Core2 Duo E8200 2.66 GHz or AMD Phenom X3 8750 2.4 GHz

RAM: 2GB for 32-bit OS or 4GB for 64-bit OS

Hard Disk Space: 20 GB of free space

Video CardNvidia GeForce 8800GT 512 MB or ATI Radeon HD 3870 512 MBs

DirectX®: DirectX 9.0

 

تصاویر محیط بازی :

 

blackopsii 02 small دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC blackopsii 01 small دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC

blackopsii 04 small دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC blackopsii 03 small دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC

blackopsii 06 small دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC blackopsii 05 small دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC

 

  مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید ازاینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 278
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 79
  • بازدید ماه : 322
  • بازدید سال : 4,434
  • بازدید کلی : 171,709