loading...
ایران بکس
Admin بازدید : 100 شنبه 13 آبان 1391 نظرات (0)

 

 

Tune Up Utilities نرم افزاری قدرتمند از سری محصولات شرکت Tune-Up است، که در زمینه بهینه سازی ویندوز و افزایش بازدهی آن، طراحی و عرضه شده است. این نرم افزار قادر است با بهینه سازی ویندوز، بازدهی کامپیوتر شما را افزایش داده، مشکلات آن را حل کرده و کمک شایانی به شما در سفارشی سازی ویندوز کند.
Tune-Up Utilities پکیج کاملی از مجموعه نرم افزار های بهینه ساز شامل System Optimization Configuration ،Cleanup و maintenance است که به شما در افزایش کارایی های سیستم، پاکیزه نگاه داشتن آن و حل مشکلات مختلف کمک می کند.

Admin بازدید : 116 شنبه 13 آبان 1391 نظرات (0)

 

 

در پست امروز وب سايت شاهکار دانلود نرم افزاری را برايتان آماده کرده ايم که در زمينه مديريت دانلود فايل از اينترنت به شما کمک ميکند. نرم افزار Orbit Downloader يکي از نرم افزارهاي بسيار خوب مديريت دانلود فايل از اينترنت به شمار ميرود. شما با استفاده از اين نرم افزار به راحتي ميتوانيد فايل هاي دلخواه خود را از سايت هاي مختلف اشتراک گذاري فايل دانلود کنيد و همچنين در مدت زماني که فايل در حال دانلود است با کمک اين برنامه بر روي آن مديريت نماييد. يکي از ويژگي هاي بسيار خوب اين نرم افزار بهره گيري از تکنولوژي P2P برای دانلود فايل هاست که با استفاده از آن فايل ها در هنگام دانلود به چند قسمت تقسيم بندي مي شوند و اين عمل سبب افزايش سرعت دانلود تا 500 در صد ميگردد. از اين نرم افزار ميتوان در مرورگرهاي معروفي همچون IE, Firefox, Maxthon, Opera استفاده کرد و همچنين اينبرنامه از پروتکل هاي HTTP, HTTPS, FTP, MMS وd RTSP پشتيباني مي کند.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

Admin بازدید : 102 جمعه 12 آبان 1391 نظرات (0)

 

زمانی که حرف از اینترنت پیش می آید بحث فایل های حجیم و اطلاعات نیز مطرح می گردد. نرم افزار های متعدی تحت عنوان فشرده ساز روانه باز شده که هر یک به نوعی با کاستن حجم فایل ها آن ها را برای ورود به دنیای اینترنت آماده می کنند یکی از معروفترین این نرم افزارها، نرم افزار Winrar می باشد که قابلیت های بسیار زیادی را نسبت به دیگر فشرده سازها در اختیار کاربران قرار می دهد.
WinRAR محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. همچین این نرم افزار قادر است فایل های بالاتر از ۱٫۴۴ مگابایت شما را شکسته و به فرم چندین فلاپی داریو در بیاورد از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

Admin بازدید : 89 جمعه 12 آبان 1391 نظرات (0)

 

 

 

حتماً برای شما نیز پیش آمده که پس از دانلود فیلم و یا کلیپ تصویری از اینترنت، Player های موجود در سیستم قادر به پخش کردن آن کلیپ نبوده و یا به صورت ناقص آن را پخش می کنند (مثلاً صدای کلیپ پخش می شود ولی تصویری آن نمایش داده نمی شود! ) این مشکل به خاطر نصب نبودن Codec مناسب برای پخش این کلیپ های تصویری بر روی ویندوز شما می باشد.
امّا Codec چیست؟ کلمه Codec به معنای COmpressor/DECompressor (فشرده ساز / باز کننده فشردگی) است: یعنی یک روتین نرم افزاری که ویدئوی خام آماده ذخیره سازی را فشرده کرده و سپس آن را جهت اجرا بر روی کامپیوتر از فشردگی خارج می نماید.

Admin بازدید : 259 جمعه 12 آبان 1391 نظرات (0)

 

 

رخی از ویژگی های نسخه جدید نرم افزار بابیلون:

- ترجمه آسان در کلیه برنامه‌ها تنها با یک کلیک
تنها کافی است در هر برنامه رایانه‌ای که مایلید، بر روی متن کلیک کرده و به ترجمه آنی و سریع آن و همچنین مطالب واژه‌نامه‌ها و دانش‌نامه‌های مختلف در زمینه‌ها، موضوعات و مطالب گوناگون دسترسی پیدا کنید.

Admin بازدید : 238 جمعه 12 آبان 1391 نظرات (0)

 

 

 

می دانید که برای پخش فرمت های مختلف فایل های صوتی و تصویری همیشه یک مشکل وجود دارد و آن اینکه گاهی نرم افزار شما از فرمتی پشتیبانی نمی کند و یا اینکه نصبش فضای زیادی را اشغال می کند و بسیاری از مشکلات دیگر که حتماً تا حالا با آنها برخورد داشته اید.
اما نرم افزار کوچک و قدرتمند و در عین حال رایگان KMPlayer می تواند بسیاری از فایل های صوتی و تصویری مانند VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, QuickTime و فرمت های دیگر را پخش کند.

Admin بازدید : 145 جمعه 12 آبان 1391 نظرات (0)

 

 

همه نرم افزار های لازم برای یک رایانه ای قدرتمند با دانلود یک بسته نرم افزاری به ارمغان بیاورید. نسخه ی جدید معروف ترین نرم بسته نرم افزاری در زمینه رایت و کپی لوح های فشرده منتشر گردید. فکر نمی کنم کسی پیدا شود که با رایانه سروکار داشته باشد، دیسکی را رایت یا کپی نموده باشد اما نام نرم افزار بسیار معروف Nero را به گوش خود نشینده باشد یا یا آن کار نکرده باشد. بسته نرم افزاری که بسیار معروف، بسیار کاربردی ، بسیار کامل می باشد . هرچه که یک کاربر از یک نرم افزار کپی بخواهد در این بسته می تواند پیدا کند. البته این بسته خود شامل بسیاری نرم افزار دیگر هم می باشد. برای این که خصوصیات بسته نرم افزار کمپانی Nero را که نسخه ی جدید آن به تازگی منتشر شده است بیان نمود باید این جور توصیف کرد که ساخت، کپی به هر شکل مختلف ، خارج کردن فایل از لوح فشرده، پشتیبان گیری، به اشتراک گذاری، اجرای فایل های مالتی مدیا و … همه و همه در یک بسته جای گرفته اند. استفاده بسیار آسان از تمامی بخش های نرم افزار ، محیط کاربری بسیار زیبا و کاربر پسند Nero باعث گردیده تا انتخاب کاربران Nero باشد.  نرم افزار هایی که در این بسته جای گرفته اند بسیار متعدد می باشند. به طوری که با اطمینان می توان بیان نمود که هریک از این ابزارها به تنهایی یک نرم افزار مجزا را تشکیل می دهند. بسته Nero شامل ابزارهای زیر است:

Admin بازدید : 321 جمعه 12 آبان 1391 نظرات (0)

 

 

 

 

معرفی: Kaspersky Internet Security یکی از محصولات کمپانی Kaspersky Lab می باشد که در سال ۱۹۹۷ در کشور روسیه و در شهر مسکو آغاز به کار کرد. بنیان گذاران آن خانم Natalia Kaspersky و آقای Eugene Kaspersky هستند. برخلاف آنچه بسیاری از کاربران این واژه را کسپر اِسکای تلفظ می کنند اما نحوه صحیح تلفظ ، دقیقاً به گونه ای است که نوشته می شود ؛ کسپرسکی. این کمپانی با ثروتی بسیار زیاد ، تقریباً در همه قاره ها نمایندگی داشته و یکی از پر فروش ترین ها در ایران ، چین و کره جنوبی است.

Admin بازدید : 97 جمعه 12 آبان 1391 نظرات (0)

 

 

معرفی: ESET Smart Security یکی از محصولات کمپانی ESET است که کاربران ، امروزه آن را با نام Nod32 می شناسند. Base این شرکت در کشور چک اسلواکی و در شهر براتیسلاوا می باشد. در سال ۱۹۹۲ با ارائه نخستین محصول خود با نام ESET NOD 1.0 شروع به کار کرد. NOD مخفف یک عبارت محلی است: Nemocnica na Okraji Disku که معنی “بیمارستانی در انتهای Disc” می دهد! اشاره به سریال تلویزیونی “بیمارستانی در انتهای شهر” یا همان Nemocnice na kraji města دارد که در  آن کشور در سال ۱۹۷۷ یک سریال تلویزیونی پر بیننده با مضمون درام بود و رابطه بین دکترها و مریض هایشان را به تصویر می کشید.

Admin بازدید : 129 پنجشنبه 11 آبان 1391 نظرات (0)

 

 

 

 

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشد اما Yahoo Messenger(یاهو مسنجر) را نشناسند. هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئناً یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند. شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند.

کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. در نسخه های جدید که از سوی یاهو ارائه شده است امکاناتی از قبیل سازگاری با دو مسنجر محبوب دیگر یعنی MSN Messenger و Google Talk اضافه گردیده است. چند پوسته جدید و زیبا باعث تغییراتی در این مسنجر شده است. تقویت صدا برای چت به صورت صوتی، بازی با دوستان در یاهو مسنجر، رادیو زیبا و چندین و چند قابلیت که باید خودتان تجربه کنید.
امکانات مهم اضافه شده در  این نسخه از یاهو مسنجر یکی امکان به اشتراک گذاری عکس های موجود در اکانت Flickr شما و دیگری امکان به اشتراک گذاری ویدیو در داخل پنجره چت از سایت های محبوب به اشتراک گذاری ویدیو می باشند. نکته جالب اینجاست که این ویدیوها رو با استفاده از پلیر خود یاهو مسنجر در داخل همان پنجره پخش می شود و احتیاج به باز کردن صفحه جداگانه نیست.

تعداد صفحات : 28

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 278
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 108
  • بازدید ماه : 351
  • بازدید سال : 4,463
  • بازدید کلی : 171,738