loading...
ایران بکس
Admin بازدید : 87 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

 

امروز انیمیشن تام و جری قرون وسطا را جهت دانلود برای شما کاربران وبسایت شاهکار دانلود قرار دادیم. انیمیشن های تام و جری ، همیشه برای همه سنین جذاب بوده است.این بار نیز قسمت سینمایی دیگری از این انیمیشن آماده کرده ایم.در این قسمت تام و جری به قرون وسطا سفر می کنند که برایشان اتفاقات جالبی رخ می دهد

نام انیمیشن : Tom and Jerry Abracadumb Medieval Menace 2012

ژانر : انیمیشن ، ماجرایی ، فانتزی

زمان : ۱۴ دقیقه

حجم : ۶۰ مگابایت

کیفیت : DVDRip ، MKV

جهت دانلود این انیمیشن زیبا از سرورهای قدرتمند شاهکار دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

Admin بازدید : 70 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

 

Once Upon a Farm یکی از جذاب ترین بازی هایی است که در زمینه یافتن اشیاء گمشده تا به حال طراحی و عرضه شده است. بازی بسیار جذاب با موضوعی جالب که کاربر باید در هر مرحله به دنبال آن مواردی باشد که به صورت بسیار زیرکانه ای در تصاویر بازی مخفی شده اند. هر آنچه که فکرش هم به ذهن خطور نمی کند در تصاویر گنجانده شده اند تا کاربر با یافتن آن ها بتواند مراحل بعدی بازی را کشف کند. همه مراحل به هم مربوط بوده و تنها کاربری در این بازی موفق است که تک تک مراحل را پشت سرگذارد.

Admin بازدید : 50 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

 

Mozilla FireFox محصولی متن باز از شرکت موزیلا مرورگری مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم، جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up و … از ویژگی های برتر این مرورگر اینترنتی می باشد.

برای دانلود این مروگر از سرور شاهکار دانلود به ادامه مطلب بروید.

moin بازدید : 130 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)

 

l دانلود با لینک مستقیم از سرور سایتl

 

 

Rayman یک بازی جذاب ودیدنی برای کسانی که طرفدار بازی های هیجانی هستند این بازی مانند: انگیری بردس و....میباشد و میتوان گفت این بازی میتواند از انها هم بهتر باشد امیدوارم لذت ببرید.

moin بازدید : 115 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

 

 نگارش ۳.۵.۱ منتشر شد

 

myTV نرم افزاری قدرتمند، جذاب و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی و خارجی را با کیفیت و سرعت بسیار مناسب به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، شبکه‌های خارجی، پخش زنده حرمین معصومین، شبکه‌های رادیویی فارسی، موسیقی‌های ایرانی و خارجی، پادکست، اضافه کردن شبکه دلخواه، مشاهده جدول زمان‌بندی پخش برنامه ها و… از ویژگی‌های نرم افزار تلویزیون‌ من میباشند.

moin بازدید : 48 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

 

 

 

Sony DVD Architect Pro 6.0 build 237 نرم افزاری بسیار کامل با قابلیت های بسیار زیاد که ساخت منوهایی زیبا را با دارا بودن چندین طرح آماده فراهم می سازد. به سادگی چندکلیک کردن و انتخاب چند منو زیبا کاربر می تواند برای هریک از فیلم های دی وی دی خود زیباترین منوهای شخصی را آماده سازد. از مهمترین قابلیت های Sony DVD Architect استفاده فوق العاده آسان در کنار محیط کاربری جذاب را می توان نام برد. وجود تعداد بسیار پوسته برای این منوها افزایش سرعت کاربران را در ساخت و طراحی در برخواهد داشت. بیش از ۱۲۸ پوسته زیبا که هریک پس زمینه و منوهای خاص خود را دارند در ساخت یک طرح زیبا می توانند کمک زیادی نمایند. در این نرم افزار که تقریبا تمامی فرمت های صوتی و تصویری و فرمت تصاویر پشتیبانی می شود به سادگی یک Drag & Drop می توان انواع فایل های چندرسانه ای را به نرم افزار اضافه نمود. اما نکته دیگر در زمان انتقال اطلاعات برروی لوح های دی وی دی است ، به سادگی و با بالاترین کیفیت ممکن در صوت و تصویری و سرعتی بسیار مناسب می توان تمامی اطلاعات را برروی یک دی وی دی رایت نمود. 

moin بازدید : 48 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)

 

 

 

اگر از کاربران Windows 7 باشید حتما نگران فعال سازی ویندوز خود هستید، به گفته مرکز تحقیقات IDC ویندوز ۷ در آمریکا ۲۵/۰۰۰ شغل ایجاد می‌کند. این گفته بر اساس پیش‌بینی میزان فروش این محصول در کل جهان و آمریکاست. اینگونه پیش‌بینی شده است که ویندوز ۷ در آمریکا ۶۰ میلیون نسخه و در کل جهان ۱۷۷ میلیون نسخه فروش خواهد داشت. در این میان ۴۱ میلیارد دلار به شرکای مایکروسافت سود خواهد رسید که بخش اعظمی از آن صرف فرهنگ استفاده از ویندوز ۷ خواهد شد. حال شما با در دست داشتن این کرک نیاز به پرداخت این هزینه سنگین ندارید . تنها با چند کلیک ویندوز شما کاملا فعال می شود و به راحتی میتوانید از ویندوز ۷ استفاده نمایید و لذت ببرید.

 

moin بازدید : 33 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)

 

 

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از 40 والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰×۱۰۵۰ تا ۲۵۶۰×۱۶۰۰ آماده شده اند .

moin بازدید : 74 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)

                             l این نسخه بروز ترین و اخرین نسخه اپدیت شده میباشد.l

در این مطلب آخرین درایور منتشر شده برای تمامی کارت های گرافیکی ATI را جهت دانلود قرار دادیم. (Radeon Series)با نصب این درایور سرعت پردازش تصاویر گرافیکی و بازی های خود را به حداکثر ببرید.این نسخه با جدیدترین بازی ها همچون COD7, Dead Space 2 و … هماهنگ شده استآگر با بازی های جدید مشکل دارید و سیستم شما هنگ میکنه حتماً این درایور جدید را دانلود و نصب نمایید.

moin بازدید : 70 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار PhysXSS برای اجرای هر چه بهتر بازی ها

 

PhysXSS یکی از بهترین نرم افزار ها برای اجرای بازی ها که روی کارت گرافیک Nvidia ساخته و برنامه نویسی شده ست میباشد که این نرم افزار مانند نرم افزار دایرکس به اجرای بازی با کیفیت بالا و سه بعدی کمک میکند که ما برای شما دوستان به صورت رایگان این نرم افزار را گذاشته ایم.

تعداد صفحات : 28

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 278
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 94
  • بازدید ماه : 337
  • بازدید سال : 4,449
  • بازدید کلی : 171,724